[eibar] Golpistak Eibarren sartu ziraneko erretratuak

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ast, Aza 22, 21:58:03, CET 2012

benetan be ona, Oier.

Neuk be ez najuan ezagutzen. Eibarko dexente, nik uste. Kokatzeko
zailak diran beste makiña bat.

Retaguardixakuak dira nere faborituak: reketiak siestan, garbitzen,
bazkarixa eitten...
Kappak badakaz makiñatxo bat; "Sagarrak Euzkadin" liburuan be badagoz
batzuk (oker ez banago).
Bilduma honetan mordoxkia.

a.

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 22a 16:58):