[eibar] Golpistak Eibarren sartu ziraneko erretratuak

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ast, Aza 22, 22:41:18, CET 2012

nbegirada bat bota detset; esango neuke gehixenak eibarkuak dirala.

Eta gerrako pelikulak grabau zittuen momentu berekuak.
Eibar sutan agertzen dan pelikulia, badakizue, ezta?
http://eibar.org/blogak/sarasua/eibar-1937-pelikulan

erretratuak be pelikuliakin batera ataratakuak dira, gitxi gorabehera;
leku berberak, sute berberak, ikuspegi berberak...

a.

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 22a 21:58):