[eibar] Umeekin jolasteko atsotitzak

Zaloa Etxaniz zetxaniz a bildua codesyntax.com
Ost, Aza 28, 12:21:23, CET 2012

gurian oiñ burura etortzen jatazenak...

"aterik aiña maratilla ta bat sobre"
"uran juan eta presia"
"buelta maddalen goizaldia da ta"

zaloa

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko azaren 28a 12:15):