[eibar] Berreibar

Ast, Aza 29, 08:52:50, CET 2012

2012/11/29 Asier Sarasua <asarasua a bildua gmail.com>:
> Ezagutzen dozue?
>
> Ez dakit zer dan. Esperimentu artistiko arkitektoniko kultural moduko bat?
>
> http://berreibar.blogspot.com.es/

Ez dut ezagutzen baina halako zeozer, "Esperimentu artistiko
arkitektoniko kultural moduko bat" diozu, edo "hiri diseinu
partehartzailea" edo "urbanismo partehartzailea", edo  .... izenen eta
definizioen kontua konplexua da :-)

Proiektu hau M-etxea kolektiboak, monoDestudiok eta Eibarko Udalak
garatzen dutela dio hor.

- m-etxea: arkitekturaren erabilerari buruzko ikerketa-taldea:
Arkiketura Eskolakoa

- Monoestudio: diseunua, kudeaketa, planfikazio partehartzailea: ikus
http://monodestudio.wordpress.com/about/que-hacemos/ edo
http://monodestudio.wordpress.com/about/presentacion/

- Eibarko Udala: http://www.eibar.es/

Eneko