[eibar] Lekak

oier gorosabel larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Al, Ira 3, 15:29:18, CEST 2012

OK Bertoko, hik topautako hori baiño gehixago nekez topauko juat nik...

Biharbada 1897 inguruan, gure etxeko bateron batek neo-berbak papelian
apuntauta ekarri zittuanian, akatsen bat egingo juan; eta 100 urtian
hala transmitiduko genduzen, ahoz aho... errore eta guzti.

Eskerrikasko.

O.

Bertokok:

--