[eibar] Makinekin

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Al, Ira 17, 00:07:08, CEST 2012

Astokidetzarena, batzutan desesperantea izan da. Hitzordua eskatzeko,
ba... ia   bost minutu.
Azkenean internet  bidez, askoz be bizkorrago, nire kasuan, orain
dala   sei-zazpi hilabete.

Bertoko.

14/09/2012 22:32(e)an, IMANOL TREVIO-MARIA JESUS ARTETXE(e)k idatzi zuen: