[eibar] bazkaria otsailaren 16an

Elena Laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ast, Ots 7, 10:50:06, CET 2013

Bazkarixa otsailaren 16an, rekapitulaziņua:

Joango gara:
- Luis
- Mendiguren
- Leire
- Asier
- Gari
- Iban
- Iturri- Sorkunde
- Trebiņo
- Aintzane- bikotekidea- ume bi (zenbatek bazkaltzen dabe?)
- Oier G - bikoitekidea -ume bi
- Elena

Baten bat ahaztu badot edo ondio apuntatu nahi badau, esan mesedez.

Plana:
Bergaran bisita gidatua herriko kaskoan zehar.  Geratu, 11,30etan Bergarako
Udaletxe aurrean (San Martin plaza z/g). Prezioa 2 euro laguneko. Iraupena
ordu bete inguru.

Bisita ondoren herrian pote bat edo Gorlara igo zuzenean, herrixak momentuan
aukeratzen dabena.

Bazkaria 14,00etatik aurrera Gorlako Altzasu sozietatean. Menu erreza  eta
bakarra handi eta txikientzat.
Sozietatea Bergaratik zortzi bat kilometrora dago errepidetik Azkoitira
bidean. Gorla gainera igo eta eskumara dagoen sozietate handi bat da.
Aparkalekua bertan.

Bazkaldu ostean Luisek eta Asierrek, (eta nahi daben beste edozeinek) mundua
dominatzeko performanceak.

Umeentzako kanpo eta barruko jolaslekua dago, pelotak eta baloiak ekarri.

3G irismena badago.

Eta uste dut ez zaidala ezer gehiago geratzen. bestela esan :-)

Hurrengo zapaturarte,
Elna