[eibar] Ada Colau

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
Ast, Ots 7, 12:38:20, CET 2013

Hori da, Oier.

Nik atzo gauean jarri nuen, irratia entzuten ariko banintz bezala.

Ez nuen ezagutzen eta oso hizlari ona iruditu zitzaidan.

Ea gero euskarazko blogean ere jartzen dudan.

Liburu bat du egina eta pdf moduan jaitsi daiteke hemendik:

http://afectadosporlahipoteca.com/vidas-hipotecadas-descarga-libro-plataforma-afectados-hipoteca/

Iturri

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 7
11:29):