[eibar] Fwd: arazoak blogarekin

Or, Ots 15, 11:02:08, CET 2013

Tira, Igonen blogian ibili nintzan bere pasahitzakin eta karpeta bat falta
dabela ikusi neban. Sortu ezik ezin izango dau eskumako zutabia bere lekuan
jarri.

Laguntzen ahalegindu nintzan, baina nik ez dakitt holakuak sortzen.
Atrebidu be ez nintzan egin, badazpada!

leire

Luistxo Fernandez<luistxo a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila
15 10:58):