[eibar] Berreibar, Nerea Mendikute eta Eibar etorkizunari begira

ander ander a bildua eibar.org
Or, Ots 15, 14:47:27, CET 2013

15/02/2013 11:08(e)an, leire narbaiza arizmendi(e)k idatzi zuen:
> Oso-oso interisgarrixa bai!
>
> Eta ixa guztiakin ados nago. Loft-en kontua sarrittan pentsau dot.
> Aprobetxau daguana, beste erabillera batzuk emoteko.
>
> Baiña Eibarren modan daguanez aspaldi honetan dana bota eta barrixa
> egin gure patrimonixo bitxi hori hamarkada baten pikutara bialdu dogu.
> Jakiña, guruan porlana da erregia!
>
> leire
Len merkiaua zan bota ta barrixa jasotzia, oiñ igual horrenbesterako ez
eta igual rentabilidadia ataratzeko edifizixueri beste zeozer ein
biharko dabe...

Artikuluan esaten dabena oso politxa, baña nahiko idealizauta ez?
Lantoki 'garbixak' sartzia holako lekutan bale (dirua emoten dabelako
batezbe) baña ekincha kulturalak???

Nik einda dakat pruebia,  Ibargaiñ street eko tallar zahar baten
(baserrittarren astuen aparkamientua zana) pintxore batekin eta
arkitekto batekin batera lan eittia.Espazio bardiñian geuazen (Ni erdi
arotza naiz), ta bai, ein dot maketaren bat arkitektuakin batera,
kuadruen bastidoreren batzuk, edo posau pinttoriandako, baña hortik
urriñao ez zan juan gauzia (bueno pintoriakin atentau literario bat edo
beste ein dou azken aldian, baña bueno...)

Ondo egongo zan Eibarren zeozer gehixao eittia,
gehixen gustau jatan esaldia artikuluan:
"Tenemos espacios mutantes que se pueden acomodar a cualquier tipo de
actividad." edo mutantes del espacio zan???

Ander Arroitajauregi