[eibar] kaixo!

Serafin Basauri serafinb a bildua eibar.org
As, Ots 19, 10:56:59, CET 2013

Ongi etorri Ane!

Ezagutzen zaitudala uste dot. Bartzelonan ikus-entzunezko teknologiaren
bat estudiatzen jardundakua ezta?
Edozein modutan ongi etorri zerrendara.

Ondo izan.

Serafin

18/02/2013 21:28(e)an, Mikel Iturria(e)k idatzi zuen: