[eibar] SD Eibarren ohar espantoso bat

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Ots 25, 10:50:40, CET 2013

Eneko Astigarraga<eastigarraga a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 otsaila 25 10:31):

> Jendea oso haserre dago gai honekin.
> Unioni ez irabaztea, tira. Baina atsedenean ezin irten garagardo, patxaran
> edo cocacola bat hartzera....   :-)

Ados Eneko, baina hori ez da S.D.Eibarren erabakia, Kirolaren
Legearen/Kirolean Indarkeriaren Aurkako Legearen agindua baizik.