[eibar] Eibartarrak Mezu-Bilduma, 107 bilduma, 27. zenbakia

As, Ots 26, 13:30:23, CET 2013

Ane Urkiola<aneurkiola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 26
13:20):

> Iepa, lotsagarrixa da domekan ohar hori banatu izana, zuzendaritza ta
> administraziņuan jende euskaldun ta gaztia egonda. Zuzenian idaztia emaila
> ta Etakitton publikatzia?

Zuk egin nahi baduzu, oso erraza da: erredakzioa a bildua etakitto.com ;-)

Zuzendaritzakoek ohar hori ez zuten ikusi ere egin, bestela ez zen ale
bakarra ere banatuko. Ohar bat atera zuten atzo, barkamena eskatuz:
http://sdeibar.com/index.php/eu/albisteak/1884-octavilla-repartida

> Mihiluzera bixaltzia asko ridikulizatzia begittantzen jata, batez be askon
> ezagunak diralako goikuak. Baina eskarmentatzia be ondo etorriko jake.
> Bihotz ausartik balego, aurrera! ;)

Nire ustez gogorragoa da eta kitto!ra idaztea. Azken finean, Mihiluzen
horretaz barre egiteko atala daukate; eta kitto!ra idazteak ez du
barregurarik ematen, haserrea adierazten du, ezta?

josu.