[eibar] egunón buenos días

oier gorosabel larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Ast, Ots 28, 20:56:04, CET 2013

Gaur ETB-ko talde bat grabaketatxo bat egittera etorri da Amorotoko
kueba batera.

Elkarrizketia hitzartzerako orduan betikua planteau zesten, bi bidar
grabatzia: baten euskeraz bestian erderaz. Euskeraz bakarrik nahixago
nebala, nik. Kazetarixak (Aitor Zabaleta) ez desta pegarik ezta arpegi
txarrik ipiñi: itzuliko dabela eta listo.

Printzipioz asteburu honetako Gaur Egun eta Teleberrixan agertzekua da,
2-3 minutuko kortian. Nik ez dakat telerik, beraz ezingo dot konprobau
ia erderazkuan BEBAI emoten dan, ala euskerazkuan bakarrik (bestetan
gertatu izan dan lez...).

Iñok ikusten bozue komentau faborez!
--
***