[eibar] Euskerazko 2. eskuko liburuak erosteko?

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Iga, Mar 10, 09:35:18, CET 2013

eskerrik asko, Leire,

horrek liburuok lortzia ez da hain zaila; esan gura dot, liburutegixan
lortu leikezela (Eibarren ez dagoz, baina ekarri eitten dittue).

baina kasu batzuetan erostia be nahi dittut.
bai, papel zaharra, arasetan pilatzeko, eta hori.
Antxiñako zaharren manixak, badakizu.

a.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 martxoa 8 21:55):