[eibar] Balioak transmititzen

Josu Mendicute Rodriguez josumendicute a bildua gmail.com
Or, Aza 1, 10:21:02, CET 2013

Ciudad Cultural eta Green Capital... baliagarriak izan daitezke Donostian eta Gasteizen turismoa handitzeko.

Kontua ez da taldeak duen inpakto ekonomikoa, baizik eta PATROZIONIOAK duen inpakto ekonomikoa. Eta ez dut sinisten 195.000¤koa denik.

Bestalde, oso itxusia da nola kudeatu duten hau politikoki. Lehenik eta behin publiko egin (uztailean-edo), eta urrian gainontzeko talde politikoek babesa eskatu.

Josu Mendicute (Mugikorretik bidalia)