[eibar] Mursegoren "Eusnob" kantaren hitzak

eli laztanguren elilaztan a bildua gmail.com
Or, Aza 1, 16:35:37, CET 2013

Eskerrik asko, Eneko. Kanta atzo entzun nuen.

Oso gaizki esplikatu dut. Beste saio bat egingo dut:

Norbaitek al daki kantaren hitzak nonbaiten ote dauden IDATZITA, testu
gisa, karakterretan, kopiatzeko moduan, transkribatu behar ez izateko?

Eneko Astigarraga<eastigarraga a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 azaroa 1 16:18):