[eibar] Mursegoren "Eusnob" kantaren hitzak

eli laztanguren elilaztan a bildua gmail.com
Or, Aza 1, 16:40:00, CET 2013

Mila esker, Xabier. Begiratu dut Leirerena, baina facebookeko adiskideak ez
garenez, ezin dut haren denbora lerroa ikusi.

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 1 16:33):