[eibar] Mursegoren Eusnob-en hitzakzeuk idat

Trebiņo - Artetxe trebi.arte a bildua euskaltel.net
Or, Aza 1, 18:42:45, CET 2013

Ba neuk nere inozentzixaz berbak Mursergo berianak dirala pentsauko neuke. Baina ni oso inuzentia naiz.
    Ima.

Date: Fri, 1 Nov 2013 18:28:48 +0100
From: lfernandez a bildua codesyntax.com
To: eibartarrak a bildua postaria.com
Subject: Re: [eibar] Mursegoren Eusnob-en hitzakzeuk idat

2013/11/1 Mikel Iturria <iturri a bildua eibar.org>

Leire Lopezek jarri omen du bere Facebook kontuan, Luistxo.
Lehen aipatu du Mendigurenek.
Bai, email irakurketa des-sinkronizatua y tal.
Sustatun gehitu nahi nituen hitzak, eta jatorria aipatu dut http://sustatu.com/1383227098807#c1383322609

Baina norenak diren oraindik ez.

--
Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com

CodeSyntax (+34) 943 821 780b
675 706 553
http://www.codesyntax.com - http://niagarank.es
Azitain Pol. 3-K