[eibar] Mursegoren Eusnob-en hitzakzeuk idat

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
Iga, Aza 3, 11:30:38, CET 2013

Interneterako formatu erabilgarriago baten (eta tamaina desberdinetan)

http://www.argazkiak.org/photo/eusnob-edu-lartzangurene/size/o/

(nire kontura igo dut, Edu, espero ez molestatzea)