[eibar] Mursegoren Eusnob-en hitzakzeuk idat

eli laztanguren elilaztan a bildua gmail.com
Iga, Aza 3, 12:15:15, CET 2013

Arazorik ez. Ibili naiz argazkiak.org-en sartu nahian, baina ez nuen
pasahitza gogoratzen, eta pasahitza berriz ezartzeko e-maila ez zait heldu
oraindik.

Luistxo Fernandez<lfernandez a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 3 11:30):