[eibar] Mursegoren Eusnob-en hitzakzeuk idat

ander ander a bildua eibar.org
Al, Aza 4, 08:37:50, CET 2013

Atzo bazkaittan galdetu netzan xaguzarrari eta esan zeztan berak
eindakuak dala letra (eusnob terminoa ezik ez dakitt zeinena dala,
lekuren baten azaltzen dau eta termino teknikoren batendako edo
'koudansintas' ekoren baten laguntzarekin...)

Ander Arroitajauregi

03/11/2013 12:20(e)an, eli laztanguren(e)k idatzi zuen: