[eibar] Fwd: [UEUkideak] Gerraosteko Euskal Herriaren eraikitzea liburua doan

Ast, Aza 7, 17:07:06, CET 2013

Interesgarria lehen begirakada batean, datu pilarekin. Soseguz ikustekoak.

Kuriositateak ere bai: gaur pil-pilean dagoen «EDESA» (Electrificación
Doméstica Española, SA)  etxetresnen iragarki zaharrak 196 orrialdean.
FAGOR baino zaharragoa zen EDESA.
Nik uste nonbaiten ikusita dudala liburu berean aipatu eta
presio-eltzearekin batera zetorren "La cocina española en la cocina
eléctrica Edesa" liburuxka.

eneko