[eibar] Eibar guztia Street Viewn

Oier Gorosabel Larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Or, Aza 8, 21:25:28, CET 2013

08/11/2013 12:00(e)an, eibartarrak-request a bildua postaria.com(e)k idatzi zuen:
> Subject: Re: [eibar] Eibar guztia Street Viewn
>
> Aiba! Nik gure ama aurkitu dut zebra-bide bat pasatzen.
> oier.
Ba ni atzo Googlen auto-ziklope horrekin kruzau nintzan Lekeittioko alde
zaharrian, Arranegi kalian, umian karruari bultzaka nindoiala.
Imajiņatzen dot hor agertuko garala gu be.

--
***
Oier Gorosabel Larraņaga