[eibar] Donostian ibilbide historiko baten eskean

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Aza 14, 15:18:36, CET 2013

Koldo Izagirre Donostiako ondare galduaz...

http://paperekoa.berria.info/kultura/2013-11-13/030/001/langileen_munduarekin_zerikusia_duen_guztia_suntsitu_dute_donostian.htm

"Donostia espezialista da hori guztia suntsitzen. Ez bakarrik zentroan,
baita estraradioan ere. Adibiderik onena Antigua auzoa da: ez da han zeuden
fabriken arrastorik utzi, eta burgesia ertain bat kokatu da. Begiak
behintzat ezin du oroitu han zer izan zen. "

Ni bizi naiz orain hor. Argazki zaharrak ikusi ditut eta flipatzen dot.
Jakin nahi nuke gehiago, Akondiako bunkerretara joan ginen hartan bezala,
ezingo luke Eibartarrak zerrendak Donostiako Antigua eta Bentaberrin halako
irteera historiko bat antolatu?

http://thread.gmane.org/gmane.culture.language.basque.eibartarrak/25931

aaaaah... eske hau Eibar da eta bestea Donostia. Katxiporreta.

Baina ni apuntatuko nintzateke, umeekin!

Luistxo