[eibar] Donostian ibilbide historiko baten eskean

Ast, Aza 14, 15:22:39, CET 2013

Egingo balitza ni be apuntauko nitzake, ume barik :-)

Baiņa, Luistxo, Bergaran be egin genduan bisita turistikua. Zeozer
bagara eibartarrak hori gara: espansionistak, dana konkistatzeko
prest!

Lankide ohi batek esaten zestan beti: Eibar, irteera guztiak onak dituen herria!

Munduaren dominaziņua!

leire, dominatrix

Luistxo Fernandez<luistxo a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 14 15:18):