[eibar] Donostian ibilbide historiko baten eskean

eli laztanguren elilaztan a bildua gmail.com
Or, Aza 15, 12:32:13, CET 2013

Prestatzen hasteko, "Urbieta kaleko borroka" komikia. http://goo.gl/sYXAFI

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 14 15:22):