[eibar] Donostian ibilbide historiko baten eskean

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
Or, Aza 15, 21:51:23, CET 2013

Ez da ideia txarra Luistxok aipatzen duen hori.

Zerbait ateratzen bada, esango dizuet.

Bide batez, Izagirrek (idazleak, ez alkateak)
poesia errezitaldia eskainiko du abenduaren 19an
Intxaurrondo Zaharreko Larrotxene Kultur Etxean.

http://www.donostiakultura.com/index.php?option=com_flexicontent&view=items&cid=33&id=23394&Itemid=314&lang=eu

Eta oker ez banago, egun bat lehenago, Egia
Bizirik taldeak antolatuta, Jon Sarasuaren
hitzaldia dago Egia Kultur Etxean, baina buruz
ari naiz eta ez dakit hori ote den eguna.
Informazioa oraindik igo gabe dago webgunera.

Iturri