[eibar] Andoni Egaņaren hitzaldia Eibarren, 19an

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
As, Aza 19, 09:17:35, CET 2013

Eta Kitton elkarrizketa Egaņarekin

http://www.etakitto.com/berriak/elkarrizketak/andoni-egana-familiak-pisu-handia-du-euskararen-transmisioan.html

Gaur da hitzaldia Eibarren, 19.00etan

--Donostiako zuen informatzailea, LF

--
Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com

CodeSyntax (+34) 943 821 780
675 706 553
http://www.codesyntax.com - http://niagarank.es
Azitain Pol. 3-K