[eibar] Donostiargazki 2016

As, Aza 19, 12:57:56, CET 2013

2013/11/19 Luistxo Fernandez <lfernandez a bildua codesyntax.com>

> --Donostiako zuen informatzailea, LF

aipamen honek gogora arazi dit  JL Irigoien eibartar adoptatuak, mundua
konkistatzeko eibartarron kruzadan laguntzearren edo, argazki erakusketa
daukala "Donostiargazki 2016" ekimenean.

Baina donostiar horiek mendi-puntara bidali dute... eta negu gorrian
gainera  ;-)
Azaroa eta abenduan Ulian.

Hementxe lau ikusgai:
http://www.sfg-ss.com/donostiargazki2016/?page_id=1356