[eibar] Kiosko zaharra

Iga, Aza 24, 13:26:41, CET 2013

OK! Orduan, Xabier, Eibarreri erositakua "makeatuta" dago. Askoz
polittago laga zeben! Eta zuena da, jakina! ;-)

Luistxo, nostalgixia eragingo detsu, baiña nik beti txiza-usaiña
ekartzen desta akordura…

leire

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 azaroa 23 22:58):