[eibar] Afarimetrua (lehen: Bergarako propaganda piskat)

Or, Aza 29, 13:21:40, CET 2013

Berandu, baiņa martxan jarrizue afarimetrua!!!! Kristona antolatu bihar
dogu, posta zerrrendiak 15 urte, blogak 10!!!!

Mesedez!!!! Afarixan zihaztuko dogu!

leire, gogotsu

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 1
11:55):