[eibar] eibar.org aztertzeko jsm beka

Or, Aza 29, 13:37:20, CET 2013

Benga, ba goazen afaria egitera. Ni soziedadea jartzeko prest.
Marimaistra Doņa Saraos, hasi datak tanteatzen afarimetrorako!

Eta Maialen Odriozola hau etor dadila aztertu behar duen frikipanda ezagutzera.

josu.

Elena Laka<burdinateplaza a bildua hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 29 13:32):