[eibar] eibar.org aztertzeko jsm beka

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Or, Aza 29, 14:31:43, CET 2013

Kaixo! Hamaika ikusteko jaioak...jeje

Horren harira, akordau naiz, unibertsitatian 4.mailan (2010) aztertu
genduala eibarko ikus-entzunezkoen sistemen egitura. Bertan *Arrate
Irratia, Jo Ta Ke Ekoizpenak eta posta-zerrenda analizau genittuan*. Lana
osotasunian ez dot topau, baina bai ppt-a ODF formatuan. Interesa izanez
gero, atxikituta bidaltzen detsuet aurkezpena. (CC BY-SA)

Ondo pasau San Andresak! :)