[eibar] eibar.org aztertzeko jsm beka

Maialen maialenodriozola a bildua gmail.com
Or, Aza 29, 14:13:59, CET 2013

Josu Mendicute <josumendicute a bildua ...> writes:

> juan san martin beka eibar.org aztertzeko?
>
> http://www.etakitto.com/berriak/kultura/juan-san-martin-beka-jaso-duen-maialen-
odriozolak-eibarorg-aztertuko-du.html

Kaixo,

Maialen Odriozola Martija naiz, ikerketa proiektuaren egilea.

Nire burua erregistratu berri dut
posta-zerrendan eta bertan azaldu ditut nire helburuak mezu honekin:

"Kaixo guztioi,

Maialen Odriozola Martija naiz, kazetaria eta zumaiarra.
Eibarko Udalak, Udako Euskal Unibetsitatearen laguntzaz esleitutako
Juan San Martin beka eman berri didate, eibar.org
atariaren inguruan aurkeztu nuen
ikerketa-proposamen batengatik.

Proposamen horretan, blogek komunikatzeko tresna gisa duten
 balioan sakontzeko nahia agertu dut, zuen blog komunitatean
 oinarri hartuta. Horretaz gain, atariaren alderdi guztiak
aztertzeko asmoa azaldu dut
eta atal horiek Eibarrekin duten lotura zehaztea ere aurreikusi dut.

Jakinaren gainean edukitzeko bidaltzen dizuet mezu hau eta bide batez,
nire burua aurkezteko. Gainera, litekeena da zuen lankidetza
behar izatea zenbait momentutan.
Beraz, garrantzitsua da niretzat zuen babesa izatea.

Besterik gabe, ondo-ondo segi denok!

Maialen"

Mezu batzuei erantzunez, bestalde,
 ikerketarako beharrezkoa bada ni afarirako prest ;-)
Oso garrantzitsua iruditzen zait zuen iritzia.