[eibar] Harpidedun berria, Maialen Odriozola, JSM bekakoa

Lar, Aza 30, 11:11:03, CET 2013

Ondo etorri, Maialen!

Ui, atzo Elenak esan zeban moduan kuien antzera sentiduko gara ;-) Baiņa on
egingo detsu hainbeste hurreratziak? Tira, ganorazko ikerketia egitteko
gure afariren batera (egitten bada, behintzat) etorri biharko zara,
ikusteko eibar.org-kuok benetan jatorrak garala, ez friki bihotz bakuak!
Kontuan izan oin zu gutako bat zarana…

leire

Mikel Iturria<iturri a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 30
10:23):