[eibar] Harpidedun berria, Maialen Odriozola, JSM bekakoa

Maialen Odriozola Martija maialenodriozola a bildua gmail.com
Lar, Aza 30, 14:58:53, CET 2013

Kaixo eta mila esker!

Ez dakit nola ibiliko zareten denbora aldetik, baina bilera bat -edo
tertulia bat- egin dezakegula pentsatu dut, horrela nire helburuak eta
asmoak azaltzen dizkizuet eta zuen inpresioak ere jaso ditzaket.

Zuen erantzunen zain geratzen naiz,

Maialen

P.D: Ondo pasa sanandresak!!!