[eibar] Arroita "live"

Ost, Urr 2, 08:30:32, CEST 2013

Atzo arratsaldean, 16:30 inguruan, entzun nuen Euskadi irraitian Ander,
gitarrero - luthier batekin batera, euren lanbideari buruz berba egiten.
Interesantea. Nola erreproduzitu XVII mendeko musika instrumentua eta bere
soinua, ia inolako pistarik izan gabe? Ikerketa eta imaginazioa
erreproduzioa egiteko. Teknika eta jakindura ugari ezagutu eta dominatu
behar. Benetan zaila dirudi, ia magia.
Gaur egun uzten dira mantentzeko moduko pistak - grabaketak, materiala,
dokumentazioa eta abar - gaur eguneko instrumentuei buruz, adibdiez XXV
mendean erreproduzitu ahal izateko? ala antzera ibiliko dira ondorengo
lutierrak?

Eneko