[eibar] Eibartarrak, tertulisto harrobia

Ast, Urr 3, 14:01:39, CEST 2013

Udan be, Faktorian 11ak aurretik ni, eta ostian Miren Narbaiza.

Azkenekoz juan nintzanian, Igor Aldalur be bertan entrebistia egitten!

Ugarixak gara!

leire

Elena Laka<burdinateplaza a bildua hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria
3 13:59):