[eibar] Aracaladanza: Constelaciones

Ast, Urr 10, 21:13:08, CEST 2013

Eskerrik asko, Oier, gomendixuagaittik! Ikuskizun edar-edarra izan zan.
Umiendako ez ezik. nagusixondako be ikusgarrixa! Nik asko disfrutau neban,
loibiak be bai, baiņa erdixa, lokartu egin zalako. Baiņa hopri be
gozagarrixa danez ;-)

Segi espektakuluak gomendatzen! Milla esker

leire

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 3
15:44):