[eibar] Aracaladanza: Constelaciones

Zaloa Etxaniz zetxaniz a bildua codesyntax.com
Or, Urr 11, 11:56:31, CEST 2013

Eskertzen dira gomendixuak bai...

Nik neuk dantza ikuskizunetan asko disfrutau dot azkenaldixan baina
ondiokan ez dakat taldien ezagutzarik eta informazioz ez nao bape
jantzitta. Hortaz, zeuk Oier pertsonalki posta zerrendan edota Kezka dantza
taldiak gomendatzia neretako eta haurrendako benetan aberatsa dala uste dot.

Marketing piska batekin emaitza hobiak lortuko liratekeela... bat nator!
... udaleko webgunetik, ikastetxeetatik, dantza taldeetatik...

zaloa

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 11
11:12):