[eibar] Eibartarrak Mezu-Bilduma, 115 bilduma, 11. zenbakia

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Lar, Urr 12, 16:38:52, CEST 2013

Iepa!
Neri be interesgarrixa iruditzen jata holako gauzak gomendatzia Oier, ze azkenian bakoitzak bere alorra menperatzen dau hobetuen, ta bestiok sarrittan enterau bez. Beraz, eskertzen da elkartruke hori.

Ikuskizunana komentau genduan kuadrilan, baina justo Sagardo Eguna izan zan. Ta dana ezin. Baina juango gara zabaltzen sare sozial ta ahoz-aho holako gauzak, gaztiak be enteratzeko.

Azkenik, Asier Errasti film laburren emanaldixa laster izango da. Animau, hor bai egoten garala 4 katu! Ta ideia onak egoten dira. :)

ondo ibili,

Ane