[eibar] Jan Fol

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
Al, Urr 14, 17:26:20, CEST 2013

Aspaldiko!

Gauza asko dago asteburu honetan Donostian eta ez dakit joango ote naizen.
Behin bakarrik ikusi dut, hiruzpalau kanta abesten. Eta bai, badauka
zerbait.

Pasa den ostiralean telonera gisa aritu zen Zarautzen.

http://www.gipuzkoagazteria.net/gaztemaniak/gm/concierto45_e.htm

Aio.

Iturri

Luistxo Fernandez<luistxo a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria
14 16:45):