[eibar] kindle-rako hiztegixak

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
As, Urr 15, 09:44:30, CEST 2013

Udako mezu baten jarraipena.

Elhuyarrek aste honetan argitaratu dau Kindle-rako "Euskara-Gaztelania"
hiztegixa.

4 euron truke salgai euren dendan.
http://www.elhuyar.org/edizioak/EU/Elhuyar-hiztegia-euskara-gaztelania-Kindle-irakurgailurako/295

Arazotxo batzuk dakaz:
- ez da euskera-euskera
- bakarrik Kindle irakurgailuetan erabili leike, ez beste gailuetan

baina, halan da be, aurrerapauso haundixa. Ondo!

Hori bai, nik atzo erosi eta jeitsi neban; instalau be bai, baina ez dot
lortu martxan ipintzerik.
Inork lortzen badau... kontau deixala zelan ein daben! ;-)

(nere kasuan, badirudi ez dala gauza hizkuntzia identifikatzeko).

a.

Luistxo Fernandez<lfernandez a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
uztaila 16 09:19):