[eibar] kindle-rako hiztegixak

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
As, Urr 15, 09:57:16, CEST 2013

Igor Leturia<ileturia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 15
09:52):

> Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 15
> 09:44):
>
> Udako mezu baten jarraipena.

> Jakinien dauz egiliak, hau da, kontau dozu bezeroen arretan edo holako
> nunbaitx?

Josu Aztiriari Twitter bidez.
Egixa esateko, ez dakit hiztegixan akatsa dan, edo nere ezjakintasuna...

Bezero arretara idatziko dot, bai.

Bittartian, ia besteren batek "normal" instalau eta erabiltzeko modurik
dakan.

eskerrik asko

a.