[eibar] kindle-rako hiztegixak

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
As, Urr 15, 10:44:26, CEST 2013

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 15
09:57):

> Igor Leturia<ileturia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 15
> 09:52):

> Josu Aztiriari Twitter bidez.
> Egixa esateko, ez dakit hiztegixan akatsa dan, edo nere ezjakintasuna...

Bezero arretara idatziko dot, bai.

Ez dakitt bezero arretarik dauenik be, esan gure nauen aber norbaitti esan
zutzezun. Josu Aztiriari esanda nahikua izen leike, baina hala ta be
komentauko dutziet garatzailiei.

    Igor Leturia