[eibar] Jan Fol

josu lezameta josuleza a bildua yahoo.es
As, Urr 15, 13:30:37, CEST 2013

Epa!

Ez dut uste eibartarra denik  ;-) baina twitterri esker deskubritu dut Iņigo Ugarteburu musikari fina eta animatu naiz zuei berri ematera. Agian ezagutuko zenuten.

http://www.entzun.com/kritikak/diskoak/back-amp-forth
http://inigougarteburu.bandcamp.com/album/back-forth

Gozatu!

Jozulin

________________________________
 De: Mikel Iturria <iturri a bildua eibar.org>
Para: Eibartarrak zerrenda <eibartarrak a bildua postaria.com>
Enviado: Lunes 14 de octubre de 2013 17:26
Asunto: Re: [eibar] Jan Fol

Aspaldiko!

Gauza asko dago asteburu honetan Donostian eta ez dakit joango ote naizen. Behin bakarrik ikusi dut, hiruzpalau kanta abesten. Eta bai, badauka zerbait.

Pasa den ostiralean telonera gisa aritu zen Zarautzen.

http://www.gipuzkoagazteria.net/gaztemaniak/gm/concierto45_e.htm

Aio.

Iturri

Luistxo Fernandez<luistxo a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 14 16:45):