[eibar] kindle-rako hiztegixak

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
As, Urr 15, 21:58:25, CEST 2013

Nik neuk lehen:

> Hori bai, nik atzo erosi eta jeitsi neban; instalau be bai, baina ez dot
lortu martxan ipintzerik.
> Inork lortzen badau... kontau deixala zelan ein daben! ;-)
>
> (nere kasuan, badirudi ez dala gauza hizkuntzia identifikatzeko).

Ba, bai, horixe zan. Hizkuntza-kode kontu bat.
Baina arazua ez dago hiztegixan, liburuetan baizik!!

Nere Kindleko euskerazko liburu gehixenak Susakuak dira (+Armiarma), eta
liburu gehixenen kasuan, euren hizkuntza-kodea "english" edo "español" da!

Beste lantxo bat: liburu guztieri hizkuntza-kodia aldatzia...

Baina Elhuyar hiztegixa bikain dabil.
Merezi dau.

a.

> a.
>

> Luistxo Fernandez<lfernandez a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 uztaila 16 09:19):

pendiente bat osatzeko balixoko dau igual (Sustaturako)