[eibar] Kindlerako hiztegiak

Mikel Elorza gringo a bildua armiarma.com
Ast, Urr 17, 19:11:41, CEST 2013

DRM ezagatik Kindle-dunen merkatuan, eta besteetan ere, nik uste. Beste argitaletxe batzuk ere hasi dira, hala ere, DRM gabe, eta espero dut kenduko dietela "morroiloa" gainerakoek ere, ikaragarria baita DRMarena. Zer beste morroilo asmatuko duten, hori beste kontu bat da.

aio

mkl
  ----- Original Message -----
  From: Luistxo Fernandez
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Thursday, October 17, 2013 6:53 PM
  Subject: Re: [eibar] Kindlerako hiztegiak

  2013/10/17 Mikel Elorza <gringo a bildua armiarma.com>

    (...)
    Baina hala ere jarraitzen dut pentsatzen trastearen "itxikeria" handiegia dela, eta alderdi negatibo horrek gainditzen dituela positiboak. Liburuak soilik gailu horretan irakur daitezke, ez dauzkazu zuk ez badituzu askatzen (adierazgarria eman duzun lotura, "como liberar de la prision de Kindle"), besterik eskuratzen baduzu --Susakoak adibidez-- programa baten bitartez aldatu behar... Guri idatzi izan digute erosle batzuek, gure ebookak erosi eta gero beraien Kindlean ezin zituztela irakurri esanez. Eta guk azaldu behar zer gertatzen zen. Jende guztia ez baita teknologikoki hain alfabetatua.

  Elkarrekin alderatuta, Susakoek Kindle-dunen merkatuan daukazue abantaila konpetitiboa, nire ustez. DRM falta medio dela, jakina.

  Sustatun ere kopiatu dugu Asierren artikulua
  http://sustatu.com/asarasua/1382009570

  Luistxo