[eibar] 1963, Esparrua, Felix Aranzabal, Pedro Gorostidi

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Ast, Urr 24, 18:14:11, CEST 2013

Euskal Herriko Txistulari elkartea 1927an Arraten sortu zen. Handik eta
hemendik etorri ziren txistulariak Arratera lehen batzar hartara, eta
horregatik dute patroia Arrateko ama. Beraz, aurretik datoz kontuak.
oier.